Followers

Thursday, July 21, 2011

SAKIT YG TERUK.....

18/7/2011..hari ini ayh aku akan di pindahkan ke hospital Ampang di Kuala Lumpur...daripada hospital Tunku Ampuan Najihah di Kuala Pilah (HTAN) kerana hospital ampang terdapat pakar yg boleh mengubati ayahku.penyakit ayah ku klau di dengr mungkn menyeramkan..ayah ku telah minghidap penyakit lukiemia..masuk kali ni ayah aku telah masuk hospital sebanyk 3 kali...daripada hospital tunku jaafar selama 4 hari kerana sakit darah tinggi selepas die kaluar daripada hospital selama sebulan lebih...dan die di masuk kan pule ke hospital kuala pilah..selama 3 hari akibat lukiemia....dokter dri hospital kuala pilah ingin memindah kan ayah ku ke hospital ampang...kerana di hospital kuala pilah tiada peralatn canggih dan pakar....sekarng ayh aku berada di hospital ampang...aku juge inginberterima kasih banyk2 kepade kwan baik ku ialah taufiq,aris,amirul syafiq kerana mereka telh berpakt untuk membuat bacaan yasin di surau sekolah mereka juga sanggup pergi kerumah guru2 untk menjayakan majlis bacaan yasin untuk ayah ku...jasa korng sume tk kan aku lupe kan...korng lah sahabat dunia dan akhirat aku....aku terharu ngn jase korng sume.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...