Followers

Sunday, July 31, 2011

HarI PeRtaME Aku BerPUasE.....

hari ni..aku rase mengntok je...tp aku mlaz nk tdo lame2 sbb makruh...pagi td  aku tk tdo semalamn la...ariz pun same..aku klau bukan berada di rumah sndri memng aku akn sush nk tdo...kt sini kol 3.30 dh bngun shur...keluarga ariz melyn aku ngn baek...keluarge ariz memng peramah...tp cume aku je segan skit...biase la..aku ni kan pemalu...hahaha...aku ni pemalu ke..rasenye tk kot...jp lg dlam kol 11 aku ngn ariz nk g umh mirul nk ambik pendrive aku....aku harp2 puase pertama ni aku bleh buat...biase la puase dlam sethun hanye sebulan..puase gnti pun thun lpas aku dh wat...thun ni aku harap ini ialh puase yg bermkne buat ku...mungkin mereka merase kn puase ni ialah sesuatu yg menyush kn...tp bgi ku puase ni ialh mase untuk ku mengejar pahala dri ALLAH...aku berazam aku nk puase penuh thun ni..dn aku nk bnyk bace AL-QURAN dn solt hajat...dn aku harap aku akn buat perkara ini di bulan yg laen2 juge.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...