Followers

Tuesday, July 5, 2011

RASE KEHILANGAN.........................

YA ALLAH....mengape aku perlu menenpuh semua ini ya allah...adakah ini adalah satu ujian buat ku...aku tidak sanggup untk menanggung rase kehilangn ini ya allah..aku tk sanggup hilng kawan2 yg aku syg...sekarng mereka telah banyk berubah ke arah jalan yg salah ya allah...YA ALLAH...kau bantu la mereka supaya mereka kembali ke jalan mu ya allah...dan kau buka kan lah pintu hati nya..supaya mereka insaf ya allah...




"wahai semua pembaca blog ku..aku harap kite dpt lah berdoa kepada ALLAH..supaya kawan kite yng telah bnyk melakukan kesalahan agar mereka kembali ke jalan yg btul iaitu jalan ALLAH..dan mereka akan insaf dan ambil iktibar atas kesilapan yg mereka lakukan agar mereka tidak akan mengulangi kesilapan lampau....."

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...