Followers

Sunday, July 31, 2011

:'( :'( + :) :)

esok adalh hari pertama aku akn bangun bersahur seorng diri...perkara ini ialah pertame kali buat ku..ia mungkin akn membuat kn aku menangis...tp walau cam ne pun ia akn menjadi kan satu hari yg aku akn menyediakn makann sahur ku sendri...mungkn aku minum air putih je...mungkin hanya nasi dn telur goreng...mungkin ade orng mengate kan ini ialah satu hari yg menggembire kn...tp bagi ku ia adalh hari yg menyedih kan...apabila aku mengenngkn ayh aku yg berada di hspital yg kini sudh tidk boleh bergerk,bercakp..aku merasa bersalh sngt..kerana tk ikut keluarga ku melawat ayh...:'(..hish kenape aku ni tibe2 menangis ni...hurmm...tp naseb aku ade kwan yg baek...arini mirul offer diri die nk tdo kt umh aku..tp time tu mak aris dah ajk aku tdo kt umh die...td lpas sambhyng terawih aku blek ambik netbook ngn baju dn pegi rumah aris...terase segan plak...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...