Followers

Wednesday, July 20, 2011

KERINDUAN YANG TERAMAT

semasa aku berada di hospital untk menjaga ayah yang sakit,hati ini berasa risau kerana dah dua hari aku tak datng skolh dah bnyk pelajarn aku tertinggal tapi dlam mase yg same ade rase rindu yg teramat kepada seseorng..kerana sudah 4 hari aku tidak bertemu dengn nya..pada suatu hari mase aku sedang dalam perjalanan untuk kerumah akak ku aku termunung melihat bulan yng sedng mengmbang bulan tu cantk sangt..aku suke melihat nye..kerana die pernh mengatekan klau aku merinduinye pandang lah bulan...semase aku melihat bulan aku terbayng kan wajah nye yang cute tu di bulan yng terang dan cantik...rindu yg teramat ini pun semakin terubat apabila aku dapat melihat wajah nya..walaupun sekejap...selepas aku terbayg kan wajah nye aku pun berjanji dengn diriku yg aku tidk akan sesekali akan melukakan hatinye seprti mane yng die pernh rase sebelum ini..aku akan menjage nye dengn sepenuh hati ku...aku tk kan meninggalkan nye...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...