Followers

Sunday, July 3, 2011

HURMM..........................

harini aku merase hati ku terluke dngn keputusan nye tp aku tk kan menyesal atau marah sebalik nye aku redha dengn keputusan nye....aku tk kesah tp cume rase sedikit sedih dan kecewa pape pun cam yg aku ckp td aku terima dengn hati yg terbuka dan dengn redha....hurmm....ni la yg aku takut2 kan selame ini...biar la...die nk menumpukan perhatian nye untk mengambil ujian PMR...tkpe la...mungkin die tk menerima ku sbb die masih trauma lagi ngn kisah cinta silam die..walau macam mane pun aku akn cube jugk kerana di sahaje yg berade di dalam hati ku...JUST HIS ALONE IN MY HEART.....wahai coretan hatiku walau bagai mane pun aku akn cube untuk memiliki hatimu....JUST THIS WHAT CAN I SAY NOW......HURMM............

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...