Followers

Saturday, December 3, 2011

SePi MeNYeLuBuNGi DiRi.....

cuti ini ialah cuti yg amat sunyi bagi ku..
tkde bende yg best dn dpt wat aku gembire dpt aku lakukn..
naseb baik ank buah aku blek arini...
dapt jumpe diorng..
rindu aku ngn ank buah aku yg nakal tu..
perangai diorng tu kadan2 wat aku marh pun ade..
tp klau tkde diorng sape lagi yg nk menggmbirekn aku..


sejak arwah ayh dh tkde..
aku selalu bersedih..
klau ade arwah..time cuti ny la time yg paling aku happy...
kenape la mase berlalu begitu cpt..
aku nk bersame ayh lagi...hurmm...


aku cube sibuk kn diri dengn aktiviti sekolh..
untuk menghilng kn rindu aku kat ayh...
aku ingt blek dari camping aritu dapt la aku rase happy sikit...
tp same je..
aku blek je umh mase lepas camping aritu...aku trus g kubur..
untuk lepas kn rindu kt arwah ayg...
AYAH...I MISS YOU BADLY...I LOVE YOU AYAH...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...